2006年11月16日

女友生日

話說昨日就是女友的生日,大日子啊!!
晚上接她放工,再打算請她們一家人吃飯,可惜弟弟有事不能來,唔夠齊人tim..

送上我的禮物,其實係diy既一本相簿黎,我給自己打分70,未夠滿意,幸好珠珠好像很喜歡的樣子。
去到酒樓...嘩...小貓三四隻...菜式的質素還....西欄花炒帶子還好。
伯母非常知慳識儉,不斷替我的銀包止血,好!!有遠見~

唔知到我生日既時候會收到什麼禮物呢?

3 則留言:

小棋子的世界 說...

唔知到我生日既時候會收到什麼禮物呢?

慢慢等 la ~~
はははは

爆炸狗 說...

>>但其實我覺得間野都幾貴下!

yes...
我心中都有個budget0既,已經預左五舊水

爆炸狗 說...

OK~~放工返黎帶你去!!