2006年11月3日

抱抱

今日是與珠珠拍拖一週年紀念,一週年快樂!!咁快就一年啦~

因為今日唔我閒,所以尋晚我地就去左預祝,最初打算去我地上年出黎既地方「好時沙嗲」,珠珠拍熱氣,無所謂~咁就去「果一道」啦!點知...執左...於是就去左霸王山莊食,好好味既小寵包。

尋晚我地分別著返上年今日既衫出黎...好似案件重演咁..哈哈

同珠珠既一齊既呢一年,學左好多野,好似上左堂生命教育咁,獲益良多!

依家既願望係希望珠珠第時每好變左做「肥」珠啦...:p

#
在網上看見這個活動,實在太有意義啦!!又再證明了最好的東西,都要不用錢買的!物質生活,適可而止呀!

對我自己來說,與人擁抱,要算係其中一樣舒服開心的事了,每次與人擁抱既時候,好似同女友抱抱咁,都好似有種特別既能量由心裡面釋放出黎,可能係喚醒左嬰孩時在母親懷裡既回憶啦...

This is all about love!愛能拯救世界,你們有這樣東西嗎?

p.s 好想跟網頁中的人一樣搞個咁有意義既活動...不過...依家重未夠謄..怕羞嘛

沒有留言: