2006年9月25日

梧桐山單車之旅

自從入夏以來,少了騎單車,炎熱夏日mtb實在太辛苦了.
最多是返工放工代步,與及去了幾次港島徑cross country.

上星期六第一次返國內騎車,認識了新朋友下等人,阿強.
六點九藍田集合,七時多上車,八點左右到達皇崗,闊別深圳七年,我終於再返回祖國既懷抱!
其實點解咁耐無返去呢?因為我對呢個地方有好大成見,基本上我係岐視內地那一些無教養既人(不幸的是這種人圍數很多)即使我既上一代也是來自內地.
離開皇崗口岸,踏上旅程,先與貨櫃車短兵雙接,跟巴士爭路,好快就去到東湖公園.


經東湖公園去到深圳水庫,踩了一段較易的山路熱身,好玩但很熱...真想脫下頭盔來玩~
玩這個路段就往梧桐山去了,在市鎮吃了一個很咸很多味精的蔥油餅,心想...咁都食佢地(當地人)唔死0既....勁!!

接著開始騎七公里的長命斜上梧桐山,真要命...很久未試過雙腿抽筋了!
最後拚盡吃奶的力捱到山頂,美麗的風景盡在眼前,極目四望,一邊看到整個深圳,另一邊看到香港境內的八仙嶺,大帽山,吊燈籠附近,太美了!

往前行,到今天戲玉,先xc一段再落一幅很斜的坡,嘩...嚇死人...
然後再接一段比較無咁高難度既路線落山,整條山路充滿碎石,難度頗高,相信是會很好玩,但在上山時已耗盡體力的我,騎得很吃力...要大隊久等了,最後大慨一小時完成吧!
Image hosted by Webshots.com
by fanfansky
onroad 回到蓮塘吃下午茶,埋單用了一蚊!
再陪團友們去睇單車零件...實在看太久了,最後自己先回港,謝銀仔帶路!

Photo of the trip
Image hosted by Webshots.com
by fanfansky
Image hosted by Webshots.com
by silverhunter20

沒有留言: