2006年9月22日

拙見

最近無乜野好寫,今次試下學人寫財經評論先~呵

招商銀行上市,我一手都抽唔倒...10:30現價11.2元,如果抽中左已經每手賺千三蚊以上,阿媽又唔信我wo,如果佢都抽返手,依家卡卡笑啦已經...orz
真係唔好彩呀!等待適合價位會在市場入貨.

睇返股票市場,依家d 師9已經開始失晒常性,一見到中國內地既ipo(第一次新股認購)就撲晒去買,先有京客隆(北京便利店集團),中國海洋石油化工(原來係搞化肥)....ps.雖則祖國既(十一.五)經濟策劃話重點會有農業,但我都不認為搞化肥會有什麼大作為.便利店就更加...
還有巨濤(海上轉油台公司),以上幾隻ipo只有轉油台公司我覺得會有點前境.
呢d公司仔每每招股就黎個幾百倍超額認購....amazing...

恒指已經上到六年新高,不理性既因素已經出現,看來大調整(我希望的大跌)很快就會來臨,哈哈...儲定錢執平貨!!!

沒有留言: