2006年6月28日

小事化大

今日又學倒野!

話說下晝幫一個主任setup左一部dv響班房,到放學時又拍完校園電視台,於是就去收機啦,點知去到班房部機唔見左,返到office原來有個同事幫我收左,個主任就同我講部機有d野欄左呀,我就話ok啦,咁我report 返比校務處聽啦!

落到去還機,report返,跟住就要搵個IT部老師黎,之後開始審犯咁審,問我幾時set咖,幾點收架,呢樣0個樣...我剩係負責幫老師setup d 機炸wo,依家搞到好似我整欄部機咁。
之後重搵埋個主任同幫我收機個同事黎對口供,又話要寫report 又話要同老細交代又盛...我旁觀者的眼裡只見幾個人在不斷推卸責任。

區區一部廢dv機都要咁搞,佢地都都on9既!!

就係咁,一件小事就變成大事...唔怪得之香港人咁大壓力啦!

依家真係好大壓力tim,響學校呢個井裡面都搞到咁,出到出面d公司未......

沒有留言: