2006年2月24日

勞動日

今個星期無乜特別,所以無乜好寫,依家就寫返篇啦~

昨天工作真係好繁忙,下午lauch 完開始拍校園電視台,拍罷即刻就要去拍atv,之後又要返studio拍返校園電視台,再加上無數既文件,真係忙爆...

放工跑過去寶琳搵左好耐買倒我須要既單車維修工具,再去接女友放工,先呆等半粒鐘(我知道妳也不想,不會怪你的^^),然後一齊去買餸,拿住大袋細袋,又多電話入...身心都很疲累,上到女友屋企以為可以抖抖,點知又要勞動,要幫伯母整呢樣整0個樣,以及拿放在好高的碗碟;再陪表姑去接突如其來的親戚,真令我快要暈了...

女友弟弟帶了金毛尋回犬dondon來,實在太可愛了,又醒目,搞到自己都想養返隻.

捱到九時多,終於有飯食!!!
食完再勞動...帶住傷黎搬野...一動一痛...早知返屋企溫書好過啦~
返到屋企很累,沖涼後,倒頭就睡著了~

以為好返晒既左腳又痛返..今日還嚴重左...唉

TO:表姑,表姨,珠珠
伯母實在嚇怕我了...我很驚....下次我要有十足的狀態才能到你家了。

沒有留言: