2006年2月15日

珍惜眼前人

今日食完lauch,返到學校準備拍野前,突然收倒個壞消息,知道既時候真係好愕然,就係好友的爸爸過左身,雖然佢唔係我爸爸,但係都同佢家人食過餐飯,都感到有d 突然,希望好友心情能夠快d平伏啦...近排真係巧合,好多巨變都發生在身邊既人身上...夠啦...唔好再黎啦!

放工回家,同家人一齊到八喜食晚飯,好好味,呢晚我食得特別開心。
今日唔知聽日事,每一天都可能是生命的終結,要好好珍惜眼前人,及時行樂呀!!!

2 則留言:

小棋子的世界 說...

係la~
e 排好多親戚都過左生, 去左殯儀館幾次~~

..今日唔知聽日事,每一天都可能是生命的終結,要好好珍惜眼前人,及時行樂呀!!! ...
我日日都享樂緊~

爆炸狗 說...

你見我平時咁玩法都知我不嬲都係咁咖啦~~哈哈哈