2006年1月12日

放下

晚飯時跟媽媽談了很久,好像舒一口氣了,我真的給自己太大pressure,我不是救世主~

我太不甘平凡,太完美主義,太多理想,太喜愛挑戰難度,太居安思危,太愛玩,還有很多太...什麼事都去到那麼盡,真的不能再這樣下去,我真是要學懂放下了!

由明天起,我希望自己能夠以平常心去過活~

4 則留言:

匿名 說...

壓力對你來說應該不大問題的<-- 以我識的你(我覺得)
凡事都用輕鬆o的的心情去面對, 你會有意想不到的收獲的!!!

爆炸狗 說...

>哈哈,看來你有兩面性喎
你認識既我應該係真0既~
但係潛意識中的我,連我都不太了解~:P

爆炸狗 說...

>哈哈,看來你有兩面性喎
你認識既我應該係真0既~
但係潛意識中的我,連我都不太了解~:P

小棋子的世界 說...

我識你咁耐,都知你係一個點樣既人,咪係一個男人 law~ :P

講返正經先,其實你滿口哲理,應該當有壓力黎果時懂得應付,我覺得係 人去控制自己思想,唔係思想控制人。 (好高深o.. =.=)

其實雙子溫情有咁既睇法都唔出奇,因為有陣時講就係咁講,但係做既呢,就另一會事。就好似尋日咁。