2009年3月23日

食蟑螂的.....

在這個休閒既周末,我帶著悠閒的心情,正在綁上鞋帶,準備出門到美心大酒樓嘆嘆茶,食籠蝦蛟既時候,突然傳來一聲驚叫。
阿哥,你睇下個廁所既天花板有d乜野響度?!
我除下鞋,走回去看看。望上天花板,見到有一個巨形黑色物體,前端有兩條野不斷在動。
丫!!!有外敵入浸呀!!!說時,我的毛髮已經直豎…竟然…竟然係在我們家已經絕跡幾年既蟑螂,而這一隻,重要係美國種…嘩…真係好大隻!
作為大哥,當然要強作鎮定,驚恐既我,急忙拿出我既兵器,噴花既水壺,出動啦!我用上最大既力度,用水力同呢隻怪物搏鬥,鳴槍數響,但佢依然不為所動,實在係太頑強,於是我就引用孫子兵法,再向佢既弱點攻擊,這一輪攻勢終於奏效,佢終於跌左落地啦!我得勢不饒蟑螂,但佢又真係跑得很快,又躲到牆壁的另一角落在喘息。嗯…係時候啦!
拉閘放狗,唔係…係拉閘放龜,我一手拿起最活躍既中龜,命令佢進行總攻擊,佢好聽話,努力地追捕呢隻蟑螂,但係速度上有一點兒追唔上…看起來,需要我既支援,噴水壺又再出動充當阻擊手,經三百回後,我既中龜終於不負所托,一口咬著敵人的頭,完成左這個艱鉅既任務。
佢飛快地跑回巢穴,與佢既丈夫小龜分甘同味。
很滿意!我們收隊,嘆茶去!

1 則留言:

匿名 說...

好精彩呀! 咁你總共攪咗幾耐呀?