2006年8月4日

生日lu

今年生日既節目真係多鑼鑼,尋日先同珠珠去睇魔盜王(好好睇呀!可惜重未大結局.),之後去左茶茶度興祝我地拍拖9個月,再上珠珠屋企收佢比我既生日禮物,真係好高興呀!!!

魔盜王
johnny deep 演出繼續地咁正,劇情有故事性之餘不乏笑位,實屬一套很有娛樂性的電影.

拍拖9個月
開心既時間過得特別快,轉眼間就同珠珠過左9個月了,總括黎講開心時間當然係多d啦,隨住時間,覺得珠珠越黎越貼心,越黎越靚。

生日禮物
心裡面一早估份禮物應該係食得既,我估係cake,點知原來係(珠)古力,哈哈!
d(珠)古力包裝真係好靚,味道ok,多謝珠珠!!!之後原來珠珠重有一份神秘禮物送比我,實在太驚喜了,我更加鐘意,HEHE...我實在太幸福了。

今年生日願望
其實上天對我真是很好,我想要的全部現在都擁有了,不敢太過...
依家只想搵份好發展一點工作,不要令愛我的人失望。

沒有留言: