2006年7月7日

抱怨

自從主任走黎話加我人工後,可憐既二百蚊,我每天工作既士氣真係每況愈下......怨氣一日比一日大,如果我響美國我諗分分鐘攞把槍返學校玩大屠殺!

開始想搵工走了,但係有個好重要既問題!!

我究竟想向邊個大方向發展呢?我自己都唔知答案....中五學歷真係煩d..各位朋友比d意見我啦,
除職業外的目標都有齊了

最近重好想搵d course 黎讀,不過太多選擇,都唔知點選擇好....
重有重有,自己究竟應否出去其他行業度闖下呢?但係如果要讀書就麻煩..我知道出面好多工都要ot

太多太多問題了~~

4 則留言:

匿名 說...

試下做d 康體管理, 會所o個d

爆炸狗 說...

good idea

上年原本想讀city有個體適能文憑,點知開唔成班...

小棋子的世界 說...

玩大屠殺! 唔好殺我就得ga la~
第一個係咪殺 "大王" 先呢?

爆炸狗 說...

殺左源頭先~~哈哈
你估下邊個人源頭?