2005年11月20日

充實的一天

今個禮拜天,清晨五點半就起床了,食完野就出發到天水圍跑nike 10km,甜心咁早都陪我一齊去,重幫我咩背囊tim,真係抵錫,而我就抬住架三十磅單車一路行做熱身,去到天水圍都無晒力了,蔥蔥地搵到mm放底單車,筋都無拉就起步了,跑呀跑,見到好多身型很fit 的hot girl 啊…讚!!!唔記得帶錶,無時間睇,最後我選擇了兩個鬼妹差唔多speed 的跟住跑,好舒服…中途遇見很多熟悉的面孔,回程時風比較大,不斷地搵人在我前面擋風,輕鬆完成10km,時間55min,好慢…

之後去食早餐,好好味的米線!!食完送甜心搭車,跟住就同銀,m 開始我們單車之旅了,我地先由天水圍踩去元朗>屯門>良景>happy together青山操炮區>無敵海景白泥>尖鼻咀>南生圍>元朗球場join giant bike club>大棠>夜踩半環塘>黃金海岸,坐底後成個人散晒…..

間露天餐廳好大風….好凍
我地giant bike club 個zone,拉晒banner 咁,又有高層黎,好似好大場面咁,有d 商業味,真佩服佢地可以咁樣搞。
食完野就玩遊戲,場中有步單車機,比我地踩鬥遠,散散地的我求其踩踩就算了,很累…跟住就有armstrong poster 派,唔錯,我偶像!
萬眾期待的抽獎時間到了!!好豐富的獎品呀~登登~~
好幸運地,我抽到大獎,名貴giant cap 帽一頂………
其他車友則無咁lucky 了,抽到精美giant 原子筆一支…. 吹脹

十一點多散場,call van 出荃灣再搭mtr,一時多回到家,看來明天要sickleave 了。

3 則留言:

小棋子的世界 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
小棋子的世界 說...

結果都係Sick Leave~
攪到我地都幾忙下 >.<"

講起"甜心"
我地以前係長沙灣食果間"甜心美食"

匿名 說...

哈!哈!
還記得「甜心美食」,我也很懷念你們一起工作的日子。