2005年9月12日

病左

臨比賽前兩日,唔知係唔係比同事傳染左d 傷風咳過我,搞到我鼻水長流...真係嬲呀!
病就唔好返工啦~我龍體好怜貴咖!!

星期日頂硬上照去淺水灣玩水陸兩項鐵人賽,出發前個人都呆呆地咁..頭腦唔多清醒
唔去唔知道原來係有咁多靚女玩三項既,好fit既型男都唔少,d 肌肉線條好靚,一排排吉百列排響前腹度,我第時都要操到咁樣先!

賽程係先游五百米,上水再跑五公里;游水出唔倒全力,慢過alan 要同iz一齊上水,轉項時神志不清手忙腳亂,搞到iz走左成三十秒以上我先走倒,開始跑步,體力直線下降,比銀仔過埋...最後43分幾完成..失望

賽後成成terry join埋我們,再去行澗,行紫潭711,最近只踩mtb的我們,都忘記了澗點行了,行到成個新手咁,下晝越晏空氣越差,香港多了幾個東亞病夫,咳到我地死...香港d 空氣完全唔係人可以承受的!

1 則留言:

匿名 說...

比賽成日都有
最緊要係身體健康呀!