2005年1月16日

激攀 牛樟

兩個多月無行澗了,今日有d 身痕,選了一條高難度既澗黎行,係位於馬鞍山既牛樟石澗。

在樟木頭入澗,呢條澗都幾乾水,行了30分鐘左 右,遇到第一塊壁,直到爬唔倒...澗傻成成試攀,結果freefall,轉行山路而上,行不久第二塊壁, 生晒青苔...點攀呀...澗聖綸子上攀,成功再落繩比我地,比佢攞左頭彩tim,之後再攀越一兩塊壁,去到一度,眼前係一overhead 既壁,哈哈~重唔到我攞彩~~

等我黎啦,我上,手腳有d生疏,攀到一半...原來真係好難...差d 想放棄freefall 落去,最後都撐得住,上倒頂,再落繩比大家,yeah~~

其後再有一兩塊壁就開始更困難既路段了,我地沿住接近70度既草坡直炒上山頂,因為中途miss 左d 路標,搞到亂咁上,一時攀左一時攀右,
回頭一望,風景好靚,就這樣爬了唔知幾耐,見返路標,上返牛押山,脫險~


這次旅程,隊友們都得到刺激好玩既一天,今次又成功帶比大家想call 直昇機既感覺,
我既澗神地位再次被肯定~~ :D

photo of the trip
http://community.webshots.com/album/253056875vHyMHI

沒有留言: